top of page


Eén verhaal, en je hebt direct een vat vol content!
Een goed interview is goud waard. Het kost je misschien anderhalf uur aan tijd – een kop koffie erbij, een leuk gesprek, en voor je het...

Josephine De Neef
2 minuten om te lezen
Â


GEO versus SEO
Hoewel zowel GEO (Generative Engine Optimization) als SEO (Search Engine Optimization) gericht zijn op zichtbaarheid en relevantie,...

Ann Van den Sande
3 minuten om te lezen
Â


De beste merkambassadeurs? Je medewerkers!
Hoe maak je van medewerkers de beste merkambassadeurs? Goede ambassadeurs laten zich niet afdwingen; ze ontstaan. Dat begint met het bouwen van een bedrijfscultuur waarin je mensen trots zijn op hun werk en zich veilig voelen om dat uit te dragen.

Josephine De Neef
2 minuten om te lezen
Â


Wat is Generative Engine Optimization (GEO) en hoe pas je het toe?
Generative Engine Optimization (GEO) is het proces waarbij je je content zó schrijft en structureert dat AI-zoekmachines, zoals ChatGPT, Bing Copilot en Perplexity, deze gemakkelijk kunnen vinden, patronen herkennen en gebruiken in hun antwoorden. Waarom is GEO zo belangrijk?

Ann Van den Sande
2 minuten om te lezen
Â


LinkedIn content voor elke fase van de customer journey
Door de juiste content-formaten in te zetten tijdens de elke fase van de customer journey bereik en betrek je effectief je doelgroep.

Ann Van den Sande
3 minuten om te lezen
Â
bottom of page
_edited.png)


