top of page


Acht stappen naar een sterke merkstrategie
Een sterke merkstrategie zorgt ervoor dat je je als onderneming van je concurrenten onderscheidt en een duurzame band met je klanten...

Ann Van den Sande
4 minuten om te lezen
11 weergaven


“Hoe krijg ik mijn contentstrategie op de rails?”
Een goede contentstrategie helpt je te bepalen wie op welk moment welke informatie moet krijgen om je doel te bereiken. Daarnaast bepaalt...

Josephine De Neef
4 minuten om te lezen
13 weergaven


Voordelen van een goed onderbouwde marketingstrategie
In de competitieve markt van vandaag is het hebben van een goed onderbouwde marketingstrategie essentieel voor het succes van elk...

Ann Van den Sande
4 minuten om te lezen
37 weergaven


Welk type marketeer neem je onder de arm als kmo?
Een online expert zet campagnes op, een content specialist schrijft copy en een SEO-specialist optimaliseert websites. Horen we je nu in...

Ann Van den Sande
3 minuten om te lezen
9 weergaven


Hoe maak je een buyer persona?
Een buyer persona is een semi-fictief profiel dat je boetseert op basis van het gedrag en de doelen van je ideale klant. Je kruipt met...

Ann Van den Sande
2 minuten om te lezen
3 weergaven
bottom of page